« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
  • تماس

آرشیو برای: "اسفند 1395"

کـی بـه زبـان مـن بــوَد، غـیـر درود فاطمه(س)

نوشته شده توسطكبري جعفري 28ام اسفند, 1395
    خـلـقـت کـائـنـات شــد، بـهـر وجــود فاطمه(س) زنـده هـمـه جـهان شد از، یمن ورود فاطمه(س)            پـیـش حـریـم حرمـتش، خیـل ملک کشید صف از سـر شـوق جـمـلگی، مـحو سجـود فاطمه(س)            رونق دین مـصطفی(ص)،هست به چشم اهل دل هـم ز قـیـام… بیشتر »

سه چیزی که حضرت زهرا(س) خیلی دوست داشت!

نوشته شده توسطكبري جعفري 28ام اسفند, 1395
  در ایام ولادت خانم حضرت زهرا سلام الله علیها هستیم. بانویی که به عنوان الگویی تمام عیار برای بشریت هستند و آدمی برای آنکه بتواند راه سعادت و خوشبختی  را طی کند باید از سبک زندگی و الگوهایی پیروی کند که خود نمونه ای بهترین ها هستند و سبک زندگی و منش… بیشتر »

از کرانه کوثر

نوشته شده توسطكبري جعفري 28ام اسفند, 1395
فاطمه! ای گلواژه آفرینش! کجا زبان ما را رسد که وصف تو گوییم و کجا به اندیشه ما آید که ذکرتو آریم، و کجا توان قلم بود که نقش حسن تو نویسد و کدام آینه است که درخشش نور تو را بتاباند. فاطمه! ای بزرگ بانو! ای نام تو، جامع کمالاتت که گویای عصمت آتش سوز توست.… بیشتر »

ارزش‌ فاطمه‌ی زهرا سلام الله علیها به عبودیت و بندگی خداست

نوشته شده توسطكبري جعفري 12ام اسفند, 1395
  رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: مقام معنوی زهرا(س) از مقام جهادی، انقلابی و اجتماعی او بالاتر است. ارزش‌ فاطمه‌ی زهرا(س) به عبودیت و بندگی خداست. اگر بندگی خدا در زهرا(س) نبود، او صدیقه‌ کبری نبود.   ارزش‌ فاطمه‌ی زهرا(س) به عبودیت و بندگی خداست. اگر… بیشتر »

فاطمه-شناس-عالم-کیست؟

نوشته شده توسطكبري جعفري 8ام اسفند, 1395
    شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)-حضرت آیت‌الله العظمی وحید خراسانی گفتاری درباره فاطمه شناس عالم بیان کرده است. به گزارش شفقنا متن گفتار ذکر شده این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: از کسی بپرس که فاطمه کیست که… در جنگ احد رسول… بیشتر »

تلقین اذکار و عبادات

نوشته شده توسطكبري جعفري 8ام اسفند, 1395
    همه ي کاستی ها و ناقصی ها از ضعف باور است. همه ي اذکار و عبادات هم براي ایجادباور است . با اذکار و عبادات، انسان به خود تلقین می کند و با تکرار و تلقین، بـاور و یقین ایجاد می شود. تلقین آنقدر شریف است که حتّی به مرده هم موقع دفن تلقین می خوانند و… بیشتر »

اخلاص عمل

نوشته شده توسطكبري جعفري 4ام اسفند, 1395
    شما آب را با شير مخلوط كن . شير حجم پيدا مي كند ولي مزه و خاصيتش را از دست مي دهد . هر چيزي خالصش خوب است . معنويت مثل شير مي ماند و اگر آنرا با غير معنوي مخلوط كني ، خودت لذت نمي بري . اگر نماز خالص براي خدا باشد ، مزه مي دهد حتي اگر كم باشد . اگر… بیشتر »