« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
  • تماس

آرشیو برای: "خرداد 1397"

معنای دقیق داشتن ولایت

نوشته شده توسطكبري جعفري 29ام خرداد, 1397
  برخی خیال می کنند دارای ولایت بودن به این است که وقتی اسم اهل بیت(ع) می آید، کلمه علیه السلام را بگوید، خیال می کنند که دارای ولایت بودن به این است که محبت اهل بیت(ع) در دل انسان باشد، البته … .    در کتاب «ما منتظریم؛ خورشید مهدویت در منظومه… بیشتر »

سخنان حکیمانه حیف است

نوشته شده توسطكبري جعفري 28ام خرداد, 1397
کاروان تجارتی از سرزمین یونان عبور می کرد که همراهشان کالاهای گرانبها بود. رهزنان غارتگر به آن ها حمله کردند و همه اموال را غارت نمودند. بازرگانان به گریه و زاری افتادند و خدا و پیامبرش صلی الله علیه و آله  را واسطه قرار دادند تا رهزنان به آن ها رحم… بیشتر »

پایان نامه دوره ایثار و گذشت

نوشته شده توسطكبري جعفري 27ام خرداد, 1397
      عید فطر پاکترین  و عیدترین عیدهاست  چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. عید فطر ؛ عید پایان یافتن رمضان نیست. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود. رمضان… بیشتر »

«شب قدر را درک کنید»

نوشته شده توسطكبري جعفري 13ام خرداد, 1397
شب قدر در واقع یک نمودی از واقعیت های قبلی انسان است ، مرحوم سیدبن طاووس (ره ) می فرماید: کسی که طالب درک شب قدر باشد باید از شب قدر امسال برنامه را شروع کند، راه را برود تا برسد، نمی شود راه نرفته یک مرتبه شب قدر بیدار باشد و انتظار داشته باشد شب قدر… بیشتر »