« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
  • تماس

آرشیو برای: "دی 1397"

کنارهم لذت ببرید

نوشته شده توسطكبري جعفري 29ام دی, 1397
6راه متنوع برای باخانواده بودن   دنیای پرمشغله امروز شکاف زیادی را در خانواده‌ها ایجاد کرده است. آن‌ها کمتر فرصت بایکدیگر بودن را پیدا می‌کنند؛ یک نفر در آشپزخانه، یک نفر در اتاق‌خواب، یک نفر در حال درس خواندن و یک نفر هم در حال چک کردن شبکه‌های اجتماعی… بیشتر »

با قرآن 4)

نوشته شده توسطكبري جعفري 8ام دی, 1397
  جبلّیات انسان، ادراکات ذخیره‌ ای و داشته‌ ای، ادراکاتی که از پدر به فرزند به ارث رسیده، ادراکاتی که خودش خرده خرده و یک آجر یک آجر روی هم چیده، این جبلّیات، کوه کوه جبل شده، این ادراکات ژنتیک وراثتی طبقه طبقه، آمده در جان انسان رخنه کرده؛ لذا حالا هر… بیشتر »

خلاقیت؛ پایه تحکیم زندگی مشترک

نوشته شده توسطكبري جعفري 2ام دی, 1397
گاهی ممکن است روابط مان با دیگران دچار تنش و ناراحتی شود؛ معمولاً می‌توان برای رفع این ناراحتی از طرف مقابل فاصله گرفت، تا رابطه مقداری بهبود و تسکین یابد. در روابط با دیگری اغلب هیچ ریسمانی شما را به یکدیگر گره نزده است. پس از مدتی دوری گزیدن هنگامی که… بیشتر »

همسرتان را به دنیای مطلوبتان راه دهید

نوشته شده توسطكبري جعفري 2ام دی, 1397
همه ی ما دنیایی به نام دنیای مطلوب داریم؛ تصویری آرمانی و دلخواه که آرزو داریم در آن زندگی کنیم. با آنکه این آرزو قسمت کوچکی از حافظه ی ما است با این حال در تصمیم گیری ها و نوع زندگی ما بسیار تاثیرگزار است.     دنیای مطلوب در حین تولد در ما ایجاد می… بیشتر »