« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
  • تماس

آرشیو برای: "مرداد 1398"

توصیه های غدیری

نوشته شده توسطكبري جعفري 26ام مرداد, 1398
   توصیه های غدیری  برادرم! اگر به اهمیت روز غدیر و اعمال آن که در این روایات آمده معتقد می باشی، پس معطل چه هستی؟. خدای را به خاطر عظمت روز غدیر و این فضیلت بزرگ، سپاسگزار باش. فضیلتی بس بزرگ که شناخت آن دشوار است. ولایت امامت را بر خود واجب شمرده و با… بیشتر »

ضیافت الله مقدمه ای برای لقاءالله

نوشته شده توسطكبري جعفري 21ام مرداد, 1398
#حوزه_علمیه_الزهراء_سلام_الله_علیها_ارومیه #عید_قربان?در اسلام دو عید است که به عنوانِ عیدِ اسلامی به رسمیّت شناخته شده است: عیدِ شریفِ فطر عید است برای "ضیافه‌الله" ، و عیدِ شریفِ قربان عید است برای "لقاءَ‌الله" ؛ و آن عید که ضیافه‌الله است ، مقدّمه اس… بیشتر »

حج همبستگی دینی

نوشته شده توسطكبري جعفري 17ام مرداد, 1398
#وبلاگ_کهف #نهج_البلاغه?حج ، همبستگی دینی✨«فَرَضَ اللّهُ... وَالْحَجَّ تَقْربَةً لِلدِّین»✨?«خداوند حج را برای همبستگی مسلمانان واجب گردانید.»? #حکمت 252#انس_با_نهج_البلاغه بیشتر »

یک دل دارم یک امیر....

نوشته شده توسطكبري جعفري 16ام مرداد, 1398
#غدیر#مبلغ_غدیر_باشیم ❤️ یک دل دارم یک امیر...یا امیرالمومنین!آن روز که در غدیر، خاتم النبیین صلی الله علیه و آله شما و فرزندانتان را به عنوان تنها امیر قلوب شیعیان معرفی کردند، هزاران نفر این پیام را به فراموشی سپردند.? امروز اما ما دوستداران شما در تل… بیشتر »

علی کسی به جز فاطمه نیست

نوشته شده توسطكبري جعفري 12ام مرداد, 1398
#وبلاگ_کهف #پیوند_آسمانی نشنیده کسے حرفے از این جالب ترزهرا به علے است از علے طالب ترهرچند علے کسے به جز فاطمه نیستزهراست علے ابن ابے طالب تر بیشتر »

داغ جوان سخت است.....

نوشته شده توسطكبري جعفري 11ام مرداد, 1398
#وبلاگ_کهف#یا_جواد_الائمهغم تو داغ جوان است آه و زمزمه دارممیان روضه تان روضه های فاطمه دارمبهار عمر سر آمد رسید فصل خزانتشرار زهر چو آتش نشسته بود به جانتز سوز زهر فتادی و رفت تاب و توانتو خنده بر لب قاتل میان آه و فغانتبه خاک حجره نفسهایت یاد کرببلا ب… بیشتر »

راهی برای بعدیها

نوشته شده توسطكبري جعفري 9ام مرداد, 1398
 نهج البلاغه عالیترین کتاب شرح و تفسیر قرآن کریم❗️ ( قسمت چهارم)  یک قرآنی دست ما دادند که چون زیر نویس نداشت، هرکسی از ظن خود توانست یک جور برای ما تفسیر کند و تنها تفسیر درست و سره اش را از ما گرفتند، که فهم امیرالمومنین بود. با این شگرد شیطانی، به… بیشتر »

قطره ای از دریا

نوشته شده توسطكبري جعفري 9ام مرداد, 1398
  |در ذكر فضائل مولانا اميرالمومنين على عليه السلام| سلیم تعریف می کند که: در مسجد كوفه خدمت امير المؤمنين عليه السّلام نشسته بودم و مردم اطراف آن حضرت بودند. حضرت فرمود: « از من بپرسيد قبل از آنكه مرا نيابيد. در باره كتاب خدا از من بپرسيد. بخدا قسم هيچ… بیشتر »

راهی برای بعدیها

نوشته شده توسطكبري جعفري 9ام مرداد, 1398
نهج البلاغه عالیترین کتاب شرح و تفسیر قرآن کریم❗️ ( قسمت سوم) به نظر شما دلیلش چه بوده که ما نتوانسته ایم به قرآن عمل کنیم؟! فکر میکنم دشمنان خیلی خوب فهمیدند چکار کنند که مسلمانان بهترین دستوالعمل زندگی را داشته باشند و بدترین زندگی را طی کنند؛ قرآن… بیشتر »