« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
  • تماس

آرشیو برای: "آذر 1398"

یلدای نهج البلاغه ای

نوشته شده توسطكبري جعفري 30ام آذر, 1398
#وبلاگ_کهف #یلدای_مهدوی #روایت_یلدا#یلدای_نهج_البلاغه_ایبسم الله الرحمن الرحیم ما آدم ها برای دور هم جمع شدن، برای شاد بودن، برای خوب بودن دنبال بهانه میگردیم. یک روز نوروز را بهانه میکنیم و شکوه قدرت خدا در لحظه ی شکوفایی شکوفه ها را جشن بگیریم و یک رو… بیشتر »

انس با نهج البلاغه

نوشته شده توسطكبري جعفري 27ام آذر, 1398
#وبلاگ_کهف #نهج_البلاغه #نهضت_جهانی_نهج_البلاغه_خوانی #مهدوی_ارفع اگر ما اندکی با نهج‌البلاغه آشنا بشویم و راهمان را به سوی این کتاب باز کنیم، راه سوءاستفاده‌ی دشمنهای کوچک و خرد و ریزی که در داخل هستند و نیز راه استفاده‌ی دشمنهای بزرگ جنایتکاری که از غ… بیشتر »

ایمن مباش....

نوشته شده توسطكبري جعفري 27ام آذر, 1398
#وبلاگ_کهف#نهج_البلاغه#نهضت_جهانی_نهج_البلاغه_خوانی#مهدوی_ارفع یا عَبْدَاللهِ، لاَ تَعْجَلْ فِی عَیْبِ أَحَد بِذَنْبِهِ، فَلَعَلَّهُ مَغْفُورٌ لَهُ، وَلاَ تَأْمَنْ عَلَى نَفْسِکَ صَغِیرَ مَعْصِیَة، فَلَعَلَّکَ مُعَذَّبٌ عَلَیْهِاى بنده خدا ! در عیب جویى… بیشتر »

هدیه خوب....

نوشته شده توسطكبري جعفري 20ام آذر, 1398
  تهیه وتوزیع کتاب شریف نهج البلاغه از محصولات نهضت به طلاب و مبینین علاقمند در طرح تبیین نهج البلاغه همزمان با هفته کتاب بیشتر »

‌مهدی شناسی

نوشته شده توسطكبري جعفري 20ام آذر, 1398
يكي از راه‌هاي شناخت حضرت ولي عصر (عجل الله فرجه) شناخت از طريق اسماء الحسني است. زيرا وجود مقدس امام زمان(عج) را جلوه كامل اسامي حضرت حق مي‌دانيم. « َ يَا مَنْهَلَ‏ كُلِ‏ غَرِيب‏ »: « مَنْهَلَ‏ » به دو معناست : شريعه و اولين قسمت ورود به آب ، و معناي… بیشتر »

پاورپوینت

نوشته شده توسطكبري جعفري 18ام آذر, 1398
    پاورپوینت حضرت معصومه سلام الله علیها از دیدگاه علما وبزرگان  بر روی عکس کلیک کنید بیشتر »

فِداها ابوها

نوشته شده توسطكبري جعفري 16ام آذر, 1398
⚫️ شاخصه ‌های وجودی حضرت معصومه‌ سلام الله علیها  حضرت معصومه‌ علیها‌السلام از مقام و جایگاه بالایی از جمله در عرصه علمی بهره‌مند بودند، در عصر امام کاظم‌ علیه‌السلام جمعى از شیعیان وارد مدینه شدند تا خدمت آن حضرت رسیده و سؤالاتشان را از او بپرسند.… بیشتر »

شطرنج باز حرفه ای

نوشته شده توسطكبري جعفري 9ام آذر, 1398
    ….امام علی علیه السلام در برابر این توطئهء پیچیده و تودرتو ، چه کردند؟  انسانهای حکیم و مومن برای خود اصولی ثابت و ارزشهایی غیرقابل تغییر دارند که همانند فرمولهایی در همه مسائل و حوادث پاسخ مناسب را مهیا می کند. برخی از اصول امیرالمومنین سلام… بیشتر »

شطرنج باز حرفه ای

نوشته شده توسطكبري جعفري 9ام آذر, 1398
 تحلیلی بر اغتشاشات بنزینی گاهی اتفاقات، بسیط و یک بُعدی اند. در چنین مواقعی نه فهم چیستی و چرایی واقعه دشوار است و نه فهم اینکه چه باید کرد.  اما فتنه هایی که در بستر حکومت و جامعه دینی طراحی و اجرا میشود، از جنس وقایع چند وجهی و تودرتو هستند که نه فهم… بیشتر »