« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
  • تماس
« دستاوردهای روز بصیرت نهم دی ماهبصیرت چیست؟ »

چرا ۹ دی را باید گرامی داشت؟

نوشته شده توسطكبري جعفري 8ام دی, 1396

 



9 دی 
 

فتنه ۸۸ یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی بود. توطئه‌ای که اهداف براندازی داشت.

مایکل لدین از عناصر فتنه‌گر آمریکایی که در رخدادهای انقلاب‌های مخملی در آسیای میانه نقش ویژه داشته می‌گوید که ما برای رخدادهای سال ۸۸ بیش از ۱۵ سال برنامه‌ریزی داشتیم.

در فتنه ۸۸ دو جریان برانداز داخلی و خارجی علیه انقلاب به وحدت نظری و عملی رسیدند. حمله به اصل نظام و مقدسات دینی بخصوص عاشورا ماهیت پلید این جریان را نمایان ساخت. مدیریت مقام معظم رهبری در کنار بصیرت آحاد ملت انقلابی ایران چشم فتنه را کور کرد.

ملت خروشید و چون سیلی همه خار و خاشاک فتنه را با خود برد. ۹دی اوج وفاداری و ولایتمداری ملت انقلابی بود. ملت گوش‌به‌فرمان رهبر و مقتدای خود به میدان آمد و بساط فتنه گران را با حضور پرصلابت خود جمع کرد.

البته برخی از خواص در این فتنه مردود شدند اما مهم حضور حماسی و هوشمند و توام با بصیرت ملت انقلابی بود که ۹ دی در حد اعلی محقق و انقلاب را از گزند دشمنان بیمه کرد.

۹ دی را باید گرامی داشت زیرا در این روز پیچیده‌ترین فتنه علیه انقلاب ناکام شد. ۹ دی را باید گرامی داشت چون بصیرت و حق‌خواهی و ولایتمداری ملت یک‌ بار دیگر هویدا شد و دشمن از انقلاب سیلی محکم خورد.

۹ دی را باید تکریم کرد چون در این روز میلیون‌ها دلداده انقلاب گمنام به میدان آمدند و حماسه‌ساز شدند و امریکا و فتنه گران را برای همیشه ناامید کردند. ۹دی روز بصیرت، ولایتمداری، حق‌خواهی، مبارزه با نفاق مدرن و روز تشخیص مرد از نامرد بود.

باید این روز را گرامی داشت و از آن درس‌ها آموخت. اما عده‌ای امروز نمی‌خواهند این روز و خاطرات آن باز تکرار شود. نسل انقلابی و وفادار به امام و رهبری باید این روز ملی را بزرگ داشته و در تبیین درس‌های آن تلاش کرده تا انقلاب همچنان باقدرت راه خود را طی کند.

امسال هم باید تلاش کرد که این جشن ملی با ماهیت مردمی برگزار شود. امید که همه برای حفظ آرمان‌های ۹ دی تلاش کنیم. امروز فتنه با همان اهداف در اشکال دیگر دنبال می‌شود. نباید از امریکا و انگلیس خبیث غفلت کرد. خرمشهرها در پیش است و رمز عبور هم بصیرت و ولایتمداری است ان‌شاء الله از این فتنه‌ها هم به‌سلامت عبور کنیم.

*معاون دانشجویی فرهنگی واحد ایلام

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
3.0 stars
(3.0)
نظر از: مدرسه علمیه حضرت آمنه [عضو] 
3 stars

۹دی روز یوم الله مبارک باد

1397/10/09 @ 17:19


فرم در حال بارگذاری ...