« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
  • تماس
« اسلام حقوق کارگر را محترم می شمارد**مقام معلم** »

خانه سبز...

نوشته شده توسطكبري جعفري 12ام اردیبهشت, 1396

 

 

خانه سبز

اصلی ترین موضوع که اثری حیات بخش و سرشار از پویایی و طراوت به همراه خود دارد محبت و دلدادگی است . سرسبزی و شادابی کانون خانواده بستگی به حضور با نشاط ” زن ” دارد ، اما نشاط یک زن به محبت “مرد” وابسته است.

 

 نمونه ای از زندگی سرسبز با نشاط :

خاطرات همسر شهید مطهری از برخورد ایشان در خانه

در مدتی که من با ایشان زندگی می کردم هیچ وقت یادم نمی آید از ایشان تاراحتی یا رنجی دیده باشم . همیشه بسیار مهربان ، با گذشت ،با یک حالت آرامش و کاملا متواضع رفتار می کردند. صدایشان متین و چهره شان همیشه خندان بود ، به طوری که من با ارادت و عشقی خاص در منزل ایشان زندگی و کار می کردم ، و علاقه شدید ایشان به من و محبت های او مرا در انجام کارهای منزل ، رغبت و شوقی عجیب می بخشید .

به آسایش و راحتی من و بچه ها اهمیت می دادند و آن قدر صمیمی و نزدیک بودند که رنج مرا نمی توانستند تحمل کنند . همیشه همان مهر و محبت روزهای اول زندگی بین ما برقرار بود .

یادم هست که یک بار برای دیدن دخترم به اصفهان رفته بودم و بعد از چند روز با یکی از دوستان به تهران برگشتم . نزدیک سحر بود به خانه رسیدیم ، وقتی وارد شدم دیدم همه بچه ها خوابند ولی آقا بیدار است ، چای را حاضر کرده میوه و شیرینی چیده و منتظر من بودند .
دوستم از دیدن این منظره متعجب شد و گفت :"همه روحانیون این قدر خوبند .”

بعد از سلام و علیک ، آقا با اشاره به اینکه بچه ها هنوز خوابند، با تاثر به من گفتند : ” میترسیدم یک وقت نباشم و شما از سفر بیائید و کسی نباشد به استقبالتان بیاید.

کتاب سال صالحین/خوانده شده توسط نویسنده وبلاگ

 

 


نظر از: عمادی [عضو] 

سلام دوست عزیز
میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی علیه السلام را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم

1394/02/11 @ 10:24
نظر از: مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم [عضو] 

روز معلم مبارک

1394/02/11 @ 10:44
نظر از: مرادی [عضو] 

سلام
روح این شهید بزرگوار شاد

التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

1394/02/16 @ 16:20


فرم در حال بارگذاری ...